.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Friday, December 28, 2012

..please la..

Assalamu'alaikum.. 

please,
jangan buat sampai saya naik atas kepala awak. ada masanya saya boleh mengangguk-angguk dan menjadi "miss yes". sebab saya masih ada hormat dengan awak.
tapi sampai suatu tahap, saya akan jadi seorang yang kurang ajar bilamana awak sentiasa buat saya macam "miss nothing"!! diam saya bukan diam mengalah, tapi diam saya takmau cari pasal dengan orang.

bukan selamanya kata-kata awak sentiasa betul. ada masanya awak harus akui yang awak juga punya silap tersendiri. terima kasih sebab sekarang awak dah berjaya buat saya teringin nak jadi hulk hogan hari ni.

akhir-akhir bulan macam ni awak cari pasal dengan saya. memang saje la kan..

astaghfirullah hal 'azim. hari ni hari jumaat. saya takmau marah-marah sebab dosa saya memang dah sedia maklum banyaknya tak terkira. saya rasa macam taknak tengok muka awak, tapi yang pastinya saya tetap kena mengadap awak.

bila difikir-fikir, awak antara orang yang sebenarnya 'memujuk' saya,
"pergilah nak pergi sarawak pun".

ok. hati, please stop this.
pi sambung buat kerja.



**entri ni langsung tiada kaitan dengan 'teka tekak' nak terima offer PPPT atau tak.
:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..