.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Tuesday, May 1, 2012

..Hari pekerja..

Assalamu'alaikum.. 

chakk..!
saya sedang bersiaran dari ofis. memula pagi tadi nak naik bas, tapi bas tak banyak rupanya hari ni. nama pun hari pekerja. so hubby decide nak hantar je ke ofis. sebab awal lagi, singgah pekena nasi lemak tanglin dulu.


eh, saya tengah pantang lagi :) makan nasi lemak kosong je. tanpa sambal. cubit ayam hubby sikit, hehe. tu pun kena jeling dengan dia. haziq iman pun seronok sesekali diajak makan di luar. kejap lari kesana, kejap kesini. jatuh jugak sekali, luka sikit kat bibir. hai, anak lelaki. makin dilarang, makin dibuat. sekali dapat sakit, duduk la diam sekejap. lepas 3-4 minit berlari lagi, kejar kucing.


janji dengan hubby nak balik pukul 2 petang. tapi ni ada lagi job pending. aduii, camne ntah nak menjawab ni nanti. datang kerja semalam dengan hari ni pun, hubby dah muncung semacam. tu yang esok-jumaat, saya proceed je la dengan MC yang ada.

badan ni rasa sihat je. tapi kita tak tahu macam mana keadaan kat dalam badan kita. sebab tu pentingnya proses berpantang. bukan sekadar nak sihat sekarang, tapi juga untuk long term. sampai ke tua nanti (kalau dipanjangkan umur) 


hubby dah jadi mak bidan :P
tolong panggang ikan untuk saya, masak nasi, ingatkan saya untuk bertungku, pakai stokin.  nasib baik tak suruh saya berbengkung je tu. haha, tu pun sebab dia dah kena bebel dengan ibu. ni pun ibu taktau saya dapat MC seminggu. kalau dia tahu, sure ibu takkan lepas saya balik kota damansara ahad baru ni. ma pun taktau saya dapat MC. syhh, rahsia dengan hubby je ni. nasib baik sporting. tapi dalam pada sporting, bising jugak mulut dia.

ni pun baru lepas call hubby. tengok je no ofis yang naik kat hp dia, tanpa salam, terus je terjah,
"kata nak balik pukul 1??"

haha, kan dah kena tu?

ok, sampai sini dulu. panjang umur, minggu depan baru boleh post entri baru. kalau rajin la :)

3 comments:

  1. hi salam kenal.. bagusnya suami rajin camtu.. anda memang bertuah hehehe

    ReplyDelete
  2. hai..
    tq sudi singgah sini..
    alhamdulillah, dia byk tlg..tu pun sbb ibu dia dah bebel2, jgn bg sy buat keje teruk2.. dtg mood 'M" dia, takde nya dia nak buat semua tu..hehe

    ReplyDelete
  3. hii

    jom ke blog sy k...

    follow sekali

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..