.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Tuesday, February 14, 2012

..menyepi..

Assalamu'alaikum..

kekok rasanya nak publish entri kali ni. sejak episod paksa rela yang lepas, agak terbatas ruang nak menulis. tambahan pula mood yang sekejap ada,sekejap tak ada. sepanjang 3 bulan ni sebenarnya dah ada 15 entri dalam draf yang saya tulis. tapi semuanya saya tak publish. sebabnya semua entri melepas perasaan yang agak melampau. dari kisah kena tukar team, kemudian kisah berkemas bagai nak rak sebab nak pindah pejabat, kemudian kisah duduk di pejabat baru dan akhirnya pada awal januari 2012, dikejutkan dengan struktur baru dalam unit yang menyebabkan saya bertukar team lagi sekali!

hehe, tapi semua tu cerita lama. yang pasti sekarang ni saya gembira dengan kerja saya. alhamdulillah, walaupun kerja macam banyak, tapi rasanya saya bahagia. harap-harap saya boleh catch-up dengan kerja-kerja baru ni. sekarang masih dalam proses merangkak. apapun, alhamdulillah dengan kesudian pihak-pihak berkenaan yang banyak bagi tunjuk ajar.

entah macam mana, jodoh saya dengan SAP kembali bertaut. walaupun dapat task lain dari yang sebelum tu, tapi takpe. saya ok je.

ok. dah la citer pasal opis ni. kalau nak bercerita, memang panjang jadinya. takut nanti melalut-lalut. bahaya T___T

--------------------------------------------------------------


haziq iman genap setahun 3 bulan semalam. perangai pun dah macam-macam. dah pandai merajuk, pandai marah. menangis pun dah makin kuat. manja makin menjadi-jadi. tapi semua tu rencah dalam pembesaran seorang kanak-kanak seusianya.

dengar muzik pun,dah pandai berjoget-joget. taktahu la dari mana dia belajar. mungkin dari rancangan hi-5 kot. sebab pagi-pagi pukul 7, dia suka tengok rancangan tu. pkul 6.30 pagi selalunya dia tercongok tengok 30 minit ustaz don. cara dia tengok, macam faham je. kemudian tangan duk tunjuk-tunjuk ke ustaz sambil mulut mengomel dan pandang ummi. agaknya nak cakap, "ummi dengar tu apa ustaz don cakap."

nantilah, nak bercerita lanjut pasal milestones haziq iman dalam tempoh 3-4 bulan ni. dah besar nanti, boleh haziq iman baca kot..hehe.

nak balik dah ni, daaa..

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..