.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Monday, March 21, 2011

~Ngantuknya..

salam.

mengantuk.

mengantuk.

mengantuk.

tersangat la mengantuk hari ni. semalam haziq iman asyik je merengek. tidur kejap, kemudian bangun. baru je lelap, menangis lagi. tak tahu apa puncanya. diaper dah tukar, bagi susu taknak, kembung perut pun tak, hidung pun takde selsema. sudahnya, asyik nak berdukung. sempat la dia tidur sekejap, kemudian merengek lagi.

saya dah tak larat, letak je atas riba sambil gerak-gerak sikit. pukul 5 pagi baru betul-betul lena. masa hantar kat taska pukul 7 pagi pun, haziq iman langsung tak terjaga.

hai la anak.

baru macam ni, ummi dah mengantuk kat pejabat. tak kuat ke ummi haziq iman ni?


saya --> sori bos, ni gambar je. bukan bebetul tidur. tersengguk-sengguk sikit je tadi.. :p






2 comments:

  1. iza, kadang2 baby nak manja2 dgn kita.. bila dia menangis,kita dukung & peluk dia..dia rasa hangat badan kita.. baby saya pun kadang2 mcm tu..merajuk-rajuk manja..

    ReplyDelete
  2. fard..
    thanx..mybe jugak haziq ni nak manja2..sbb dia baru beralih bulan, masuk 4 bulan..budak2 ni byk ragamnya.. :) kita yg kena sntiasa bersedia..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..