.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, February 23, 2011

~Time to sleep now

salam.

dah seminggu, tidur haziq iman diganggu selsema. asyik pasang surut selsemanya. kejap ada, kejap hilang. hidung asyik tersumbat. budak sekecil 3 bulan, apalah yang mampu dilakukan selain gelisah. nasib baik la dia bukan jenis yang menangis.

bila rasa tak boleh nak bernafas, tangan haziq iman sibuk duk gosok-gosok hidung sambil marah-marah. kadang-kadang sempat terlelap sekejap, kemudian terjaga lagi. aduhh, memang sedih tengok dia macam tu.

haa, ni baru selsema. masa ni saya terbayang ibu bapa yang diduga Allah dengan penyakit serius anak-anak. betapa perlunya ketabahan + kesabaran + kekuatan + usaha + tawakkal. na'uzubillah.

berbalik pada selsema tadi..
dipendekkan cerita, terpaksa dukung si budak-debab-umur-3-bulan-berat-7.2kg tu untuk memastikan dia dapat tidur lena. letak je kepala dia atas bahu saya, nyanyikan selawat ke atas nabi kejap, then terus je dia tidur. umminya terpaksa la tidur sambil duduk kat sofa.

ni gambar masa tidur waktu siang :)

time to sleep now, close your your eyes..
try to think of tomorrow..
all of us wish u good night..
so im switching off the lights..
one more hug, one more smile..
kiss you once, kiss u twice..
i'll be here, for a while..
try to sleep and close your eyes..

saya --> suka tengok haziq iman tidur. tenang sangat-sangat.

1 comment:

  1. 3bln dah 7kg???hihi..sungguh semangat..si tecik sy 5bln tu 7kg...ingatkan dah cukup semangat...haha..xleh lawan haziq arrr...

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..