.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, January 12, 2011

~Lara hati seorang ummi


assalamualaikum..

fuhhh..lamanya tak jenguk blog.

hari ni alhamdulillah, saya dah masuk kerja semula. tinggal la haziq iman kat nurseri. bila dah masuk ofis ni, kepala dah takde ingat lain.

haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..haziq iman..

tu je la yang tergambar dalam kepala sekarang ni. tengok gambar-gambar dia, gembira ada, sebak pun ada. anak tak apa-apa pun kat taska, tapi ummi pulak yang sememeh semacam kat ofis. tadi telefon penjaga haziq iman. dia cakap haziq iman ok, tidur je. bangun nak menyusu, kemudian tidur lagi.

"bagus anak ummi." sape lagi nak puji anak sendiri, hehe.

tak sabar nak tunggu habis waktu kerja. nak peluk cium haziq iman.

2 comments:

  1. aloloo tomeynye anak ummi! mmg rase rindu kn ble berjauhan dr die.. hehehe.. comeeeyy haziq!! rase cm nak peluk ciummm! muah2

    ReplyDelete
  2. hehe..
    "ummi tolong peluk cium haziq bg pihak amak ngah ella ekk.."

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..