.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Tuesday, January 25, 2011

~Blogger Momma

salam.

alahai, baru je nak aktif-aktif sikit ngan blogger momma, tapi diaorg dah tukar port kat twitter lak. dah la kat fb pun boleh masuk time lunch hour je. memang lost habis. sian :P

ni pun dah jadi cam fikir 4-5 kali, nak join ke tak gath 13 feb ni. segan ada, malu pun ada. blogger lain kenal ke saya? blog cabuk je pun, tapi seronok jugak dapat jumpa geng momma ni. hmm..

  • masih dalam proses nak add link blogger2 momma. slow in action sikit pasal benda ni. saya lagi suka buat link dari follow. tapi mana-mana pun ok, janji boleh berkawan.

  • kalau ada mana-mana blogger momma yang link blog saya, bagitahu la. nanti saya linkkan balik. kalau yang jadi follower,insyaAllah saya follow balik.

  • saya ni kadang-kadang silent reader kat kebanyakan blog. maaf pada mana-mana blogger yang kurang senang dalam hal ni.

  • 2 comments:

    terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..