.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Tuesday, November 2, 2010

~Selsema

hari ni rasa tak berapa nak larat sangat. dari petang semalam, dah ada tanda-tanda selsema. kali pertama saya selsema sepanjang hamil ni.

malam semalam, asyik je terbersin. taktau berapa banyak tisu saya habiskan. betul-betul terganggu dan kemudian disusuli dengan sakit tekak. masa makan nasi semalam pun, perit semacam je tekak.

pkul 3-4 pagi, terjaga sebab nak telan air liur pun tersangat sakit. bangun ke bilik air dan seperti dijangka, tekak luka. berdarah-darah dibuatnya. minum air masak pun, ya Allah, sakitnya. tapi nasib baik takde batuk-batuk. kalau tak, taktau la camner.

sebelum ke ofis pagi tadi, hubby suruh makan madu. jadi kurang sikit peritnya. selsema pun dah berkurangan. tapi ni makan pun ,cuma makan roti je. makanan lembut-lembut. sekadar alas perut. tak berani nak makan nasi atau lain-lain. tambah pula yang pedas-pedas.

hai, cepat la tekak ni baik. sian si-tecit duk tendang-tendang kelaparan kat dalam ni. selsema ok je lagi. huhu.


saya --> cancel plan nak gi KFC arini.. :P

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..