.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Thursday, September 2, 2010

~Blog saya sudah cacamarba

sejak isnin, saya takleh masuk blog sendiri. seminit selepas masuk, automatik akan pergi ke web http://wanbotak.com. sebelum ni saya pernah terbaca, pasal virus dalam blog. bukan blog saya yang ada virus, tapi virus mungkin ada pada mana-mana senarai blog dalam gadget.

solution, saya cuba tukar url blog, tapi hasilnya tetap sama.

kemudian, saya buang semua gadget di sebelah kanan blog. nuffnang, pregnant ticker, anniversary ticker, chatbox dll. alhamdulillah, dah boleh masuk blog tanpa gangguan.

taapiiiiii...
semua bloglist kawan-kawan kat sebelah kiri blog hilang! sadis sungguh. mana nak cari semua list tu? sebab tak semua saya follow.

selepas ni kena mulakan misi untuk cari balik blog yang saya selalu jengah. sedih betul. tapi agaknya ada hikmah juga kot. sebab nilah masa saya nak susun atur balik gadget-gadget kat blog. selama ni dah lama sangat tak terurus.

1 comment:

  1. sabar ye kak iza.. tu la pasal.. ella masuk blog ni terus die masuk blog wanbotak tu.. huhuhhuhu...

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..