.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Tuesday, April 13, 2010

~Percubaan untuk kembali =)

fuhhhh..fuhhhhhh..!!
punya berhabuk & bersawang, seminggu sapu pun belum tentu bersih ni.. :)

nampaknya, saya betul-betul diam.
5 bulan ber'hibernate', banyak sangat benda nak diceritakan. terlalu banyak. nanti la, saya qada' satu persatu. rindu nak menulis. rindu nak berkongsi cerita. rindu nak meluah rasa. tambah-tambah kini, saya & hubby dalam proses untuk menerima kehadiran ahli baru dalam keluarga. alhamdulillah, tak terhitung nikmatnya perasaan kami saat ini.


saya --> sedang mencari mood menulis.

11 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tahniah...take care ya
    &
    selamat ber'blogging' :)

    ReplyDelete
  3. hai..lame btul mghilangkn diri..
    pape pun tahniah..dh selamat dh kan..:)

    ReplyDelete
  4. lamanye berhibernasi ek...
    tak sabar nak tunggu update..

    ReplyDelete
  5. wah...wah...wah!
    xterkata lama menunggu update nya

    wah...wah...wah!
    bakal ada'ahli kelab' baru rupanya
    =)

    ReplyDelete
  6. wah...wah...wah!
    xterkata lama menunggu update nya

    wah...wah...wah!
    bakal ada'ahli kelab' baru rupanya
    =)

    ReplyDelete
  7. wah...wah...wah!
    xterkata lama menunggu update nya

    wah...wah...wah!
    bakal ada'ahli kelab' baru rupanya
    =)

    ReplyDelete
  8. ija..
    thanx.. :)

    asleenda..
    alhmdulillah..semua dah slmt..kawen pun dah lebih dr 4 bln..

    yani..
    tiap hari pun singgah kat blog yani & kawan2 lain..tak penah miss..tp segan nak tinggalkan komen sbb blog sdiri terabai..

    faiz..
    alhmdulillah..kami sedang menghitung hari.. ;) tp masih awal lagi..hope dapat la harungi dengan selamat..

    ReplyDelete
  9. yea yea iza dh kembali..
    selamat2..
    Tahniah atas berita baik itu:-)
    take care dear

    ReplyDelete
  10. welcome back.. lets the story continuing..

    ReplyDelete
  11. akhirnya~~hehe...slmt menulis kembali kak iza~~(^.^)

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..