.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Thursday, April 15, 2010

~Kepingin.. (tapi kalau tak dapat pun tak mengapa)

teringin..
nak balik terengganu..
nak buat apa?

tetiba terbayang nasi putih panas, sepiring budu yang ada cili api & telur rebus ditambah dengan sedikit tempoyak (takmau bawang), ikan kembung panggang panas-panas, kacang panjang @ pucuk ubi celur di atas meja di dapur rumah ..
owhh, lagi sedap kalu ada ikan tenggiri singgang..
yummy..!
makan pulak dengan mama sayang..
heavennya..!

takpe..
berangan pun dah ok..
tapi kalau buat betul-betul, mesti syok kan?
=)


saya --> selera orang berbadan dua ni kadang-kadang sukar dijangka. walhal masih lagi diperingkat awal. sebab tu kalau tak dapat buat pun takpe, saya tak kisah. err, untuk setakat ini la.

5 comments:

  1. akak nk tau x. sy ada peel pelik. suka hirup budu tau. hehehe besttttt...

    ReplyDelete
  2. sedapnyee
    tambah2 ade mak tu
    mmg best
    minggu lepas mak dtg.. dpt makan masakan mak.. sedapnyeeee
    pastu dpt lak mak tolong picitkan kaki
    ya allah heaven gile...mmg best
    alaaa rindu kat makkk

    ReplyDelete
  3. famili ryna pemakan budu tegar gak..huhu..

    ReplyDelete
  4. owoh sedak erm sedak erm ;-)

    ngidam je, morning sicknss x kena ke?

    byk2 bersabar ye. dh boleh start program didikan anak soleh ni

    ReplyDelete
  5. elis,
    akak pun penah jugak wat 'perangai' camtu dulu..tp mak dah warning2.. :P
    terpaksa kurangkan..hehe..

    yani,
    haa..tau takpe..mkn smpai bertambah 2-3 kali..tp jrg2 dah dpt rasa moment camni..mak pun terpksa lupakan mkn budu skrg ni..hubby pulak takmau kawan ngan budu.. :)

    ryna..
    klu satu family peminat budu, tu lg syok..mkn ramai2, wahhh..tak igt pape dah..


    faiz,
    alhmdulillah..takde kena morning sickness lg setakat ni.. :D setakat letih tu, selalu la..selalunya waktu ptg lps blik keje..bab ngidam, mmg agak kuat..tp seleranya, kurang..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..