.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Monday, September 7, 2009

~Tak terucap kata buatmu

entri pekasam.
date 4th sept.
publish on 7th sept.

'sanah hilwa ya jamil'
(04 september)

*~ istimewa buat ma tersayang. selamat hari lahir ke-64 ~*

selawat dan salam atas penghulu dunia dan akhirat, Nabi Muhammad S.A.W. semoga Baginda memandu dan menyuluh jalan hidup ini dengan sebaik-baiknya.

tak terucap kata-kata buat insan kental bergelar ma. terlalu banyak pengorbanan yang telah dilakukan. 26 tahun saya menongkah arus, ma orang yang tetap setia di sisi.
sumbang langkah saya, ma yang betulkan.
patah semangat saya, ma yang perkuatkan.
kegembiraan saya, senyuman di bibir ma.
kesedihan saya, kata-kata semangat ma titipkan.
segala-galanya ma.
tiada dua dan tiada tiga.

Tuhan,
saya mohon kekuatan untuk jadi anak yang berbudi, anak yang solehah, anak yang membahagiakan hati perempuan yang berpenat pelah mengandungkan saya.

ma,
selamat hari lahir.
semoga ma diberi kesihatan yang baik untuk terus beribadah serta menjalani kehidupan..dipanjangkan usia dalam redha dan kasih sayang Allah..dimurahkan rezeki iman & keberkatan..semoga ma bahagia selalu, insyaAllah.


saya --> cuma hantar sms je tadi. ingat nak telefon, tapi tak boleh. baru nak tekan butang call, dah rasa sebak. haisyh..

saya2 --> pada teman-teman yang hari lahirnya dalam masa yang terdekat ini, hepi besday..! special untuk zara. hadiah zara yang akak janjikan tu, dah selamat masuk dalam perut. akak. sedaap! excited nak makan, sampai lupa ambil gambar. nnti zara hantar alamat rumah kat emel akak ye hariza[dot]akmar[at]gmail[dot]com. akak nak pos sata, hehe.

6 comments:

  1. iza,
    tu gambar majlis pertunangan ke?
    kalau ye tahniah ye...
    mudah2an dipermudahkan segala urusan perkahwinan nanti..

    ReplyDelete
  2. dayah,
    salam dik..
    insyaAllah..harap2 macam tu la..

    ReplyDelete
  3. zara,
    boleh aje pos sata..akak tak cakap, sata dlm bentuk apa..mungkin juga gambar..haha..
    ~bln2 posa, takleh marah2 ye dik..

    ReplyDelete
  4. sue,
    a'ah..tu gambar tunang.. :)
    tapi sengaja diblurkan..sbb simple2 je gambarnya..

    anyway, thanx sue..tgh menggelabah skrg ni..utk wat persiapan..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..