.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, September 9, 2009

~Tag..tag..tag

dah lama rasanya saya tak bermain-main dengan tag. kali ni saya dapat tag dari adik-adik saya yang comel ni, ninie dan dayah.

These are the rules:
1. Go to your photo files…Select the 6th photo folder.
2. Select the 6th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.

hari ni teringin nak lari dari rules, saya nak masukkan dua gambar. satu untuk jawapan tag dayah dan satu lagi untuk tag ninie. lagipun saya memang ada dua folder gambar. dan dalam folder tu, ada lagi folder-folder lain. isk, baru sedar, saya banyak simpan gambar dalam laptop opis ni.


ni gambar ke-6 dari folder ke-6 untuk folder gambar saya yang pertama. (ayat, sikit punya belit)
dengan hobi yang suka mencari ayat-ayat motivasi, dan juga hobi suka meyimpan gambar-gambar menarik, inilah dia. pakej 2 in 1; gambar yang menarik dan kata-kata yang memberi semangat.


ni pula gambar ke-6 dari folder ke-6 untuk folder gambar saya yang kedua.
tadaa..
presenting, my two old friends. my dear chenta hati yang bertudung coklat & bertudung kelabu, my dear zalnalisa. dua-dua kawan sejak sekolah rendah. chenta hati, kawan sejak darjah 4 sebab sebelum tu dia bersekolah di kuantan. zalnalisa pula, sekelas dari darjah satu lagi. panggilan 'za' yang lekat sampai kini, idea saya la tu. sebab nama dia susah nak ingat dan panjang sangat. ditakdirkan Allah, kami bersekolah menengah di sekolah yang sama.

sekarang ni, punya la susah nak bertemu mata. setahun sekali je kot. jumpa masa raya je walaupun namanya duduk sekampung. gambar ni diambil masa kami bertiga tengah jalan-jalan cari tempat nak berbuka dekat the curve. kali pertama saya dapat keluar berbuka kat luar dengan kawan-kawan. kira 16 ramadhan, hari ini dalam sejarah la. sebabnya, my dear chenta hati saya ni, my dear bro dah kenal sangat-sangat. sahabat sehati sejiwa, sebaik sejahat saya. kalau tak, memang tak dapat nak keluar pun. tak dapek la den nak nolong.

*saya takde nak tag sesiapa pun. tapi terbuka pada semua bloggers yang berkunjung kat sini. if ada yang buat tag ni, let me know ya?
**apsal rasa macam entri hari ni cam berserabut je?



saya --> cantik tarikh hari ni. 09/09/09 bersamaan 19 ramadhan dan ramadhan merupakan bulan ke-9 dalam bulan hijriah.

2 comments:

  1. zara,
    teringin nak bg kat zara..
    tapi takpe..tunggu tag lain yg lebih mencabar.. ;)

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..