.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Thursday, August 13, 2009

~Takziah buat keluarga Nano

pagi ini, saya sampai di pejabat pukul 7.40 pagi. agak awal dari biasa. pejabat masih lagi kosong.

saya ambil peluang untuk menjelajah ke blog-blog kegemaran saya. sampai di blog DAYU, tertawa dibuatnya saya dengan kisah dayu di dalam lrt. macam-macam kan?

di akhir entri, mata tertancap pada ayat dayu,
"
ayah nano meninggal petang semalam, sama-sama lah kita sedekah al-fatihah ye"
Inna lillahi wa inna ilaihi raaji'un.
berkali-kali saya baca ayat tu. sebak rasanya. Allah lebih menyayangi Allahyarham. dalam keadaan nano yang berbadan dua, tiba-tiba kehilangan ayah tersayang.

takziah buat keluarga nano. diharap tabah menerima ketentuan. semoga Allahyarham ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.


saya --> al-Fatihah.

2 comments:

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..