.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, August 19, 2009

~Akak..kenapa?

sms diterima.

"akak..knp blog mcm ilang smgt? akak ada prob ei?"

tu dia. tersentap, tak tersentap sangat la. sebab saya sedar keadaan ni. tapi saya tak sangka sampai ada yang perasan.

pada bakal-bakal pengantin yang change link dengan saya, saya minta maaf banyak-banyak. saya memang kurang berkongsi tentang persiapan majlis saya. tambah akhir-akhir ini, saya memang hilang perasaan dengan semua itu :P
boleh gitu yek?

pada followers blog ini, terima kasih banyak-banyak. saya akan cuba usahakan untuk menjadi follower blog anda semua.

saya selalu je blog hopping. sambil baca perkembangan rakan bloggers, pengalaman, sambil mencari motivasi diri, serta sambil mencari makanan rohani saya.
tapi..
cuma sekadar membaca. jarang memberi komen.


saya sebenarnya ada, tapi dalam tiada =)


saya --> memang tak ramai yang sedar tentang kewujudan blog saya ini. tapi entri ini saya tulis khas kepada followers, kepada bloggers yang change link, silent readers dan pengunjung yang datang. sebagai tanda penghargaan dari saya. jazaa kallahu khairan kathiraa.

3 comments:

  1. salam..
    hai iza..tulah..mmg perasan jgk np n3 mcm sedih jerk...not in good mood yer...
    takpelah...hope seme baik2 je eh...:)

    ReplyDelete
  2. salam linda..
    hehe..tu la..
    hormon agak 'menggila' sikit akhir2 ni..

    insyaAllah..tak lama kot.. :)

    ReplyDelete
  3. Salam..kak..
    lamanya dayah xon9..lama jugak xbc blog akak..dekat 1week la..rupa2nya banyak yg berlaku..semoga akak tabah biar apa2 pon berlaku..terutama dayah ni..hurmm..doakan untuk dayah jugak kak..

    ~love you @};---

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..