.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Thursday, July 23, 2009

~Untuk dia yang disayangi

Awan Berarak Ceria
Tiada Titisan Hujan
Pohon Melambai
Tanda Sokongan

Kususuri Perjalanan
Bertemankan Senyuman
Di Hari Lahirmu
S*****ku

Dedaun Berguguran
Membuktikan Kedewasaan
Walau Tanpa Madah Dan Hadiah
Namun Cukup Bagiku
Sekadar Ucapan

Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia

S*****ku
Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini
Dihasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni
Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti
Selamat Hari Lahir

Usiamu Ibarat Mutiara
Tiada Berganti Lagi
Hiaskan Iman Bersulam Taqwa
Agar Sempat Mengucup
Haruman Syurgawi


selamat hari ulang tahun ke-27 buat insan istimewa yang saya sayangi.

semoga diberi nikmat umur yang panjang, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan dengan redha-NYA.

didoakan agar Allah bukakan pintu keberkatan, pintu kerahmatan, pintu hidayah, pintu kebaikan buatmu.

semoga kematangan mengiringi pertambahan usiamu serta disinari cahaya kebahagiaan di dunia & di akhirat.

semoga dirimu bakal menjadi 'imam' yang mampu mendidik bakal bahtera yang akan dibina nanti, tabah mengharungi dugaan dan ujian dari Yang Maha Agung, tenang merempuh badai, dan semoga senyumanmu terus mekar di bibir.

saya akan selalu ada di sisimu, insyaAllah.



saya --> banyaknya 'semoga', tapi itulah harapan saya.

14 comments:

  1. wah...nice pujangga! tiada hadiah lebih bermakna selain dari kesetiaan.

    ReplyDelete
  2. apsal kuar 2 kal neh...tak paham2...:)

    ReplyDelete
  3. salam kak..
    semoga berkekalan hingga ke syurga...dayah doakan kebahagiaan akak dan s*****ku...(^^,)v
    semoga kita semua bahagia..insyaALLAH...amiiin...;)

    ReplyDelete
  4. kak tikah,
    tq kak tikah..
    hehe..ni nak mengayat je sbnrnya..sbb hadiah lom beli lagi..wat ayat lebih2 sikit..

    ReplyDelete
  5. asleenda,
    tolong aminkan sekali ye doa tu.. :)

    takpe kuar 2 kali pun..hehe..
    tak mkn byk space pun..

    ReplyDelete
  6. dayah dear,
    wsalam..
    amiin..
    thanx for ur pray..

    ReplyDelete
  7. sgt suuwwit ok..hepi besday tok en abg iza

    ReplyDelete
  8. farah,
    hehe..camni la ayatnya kalau tgh dlm mood jiwang..

    tq mewakili cik abg iza.. ;)

    ReplyDelete
  9. adoiii..lame xdengar lagu ni..besar makna lagu ni pada aku tau za:-)

    ReplyDelete
  10. yan,
    pada aku pun..mmg bermakna bait-bait kata dia..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..