.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, July 22, 2009

~Saya diam bila...


saya diam bila saya..
SEDANG MARAH.

saya diam bila saya..
TENGAH SEDIH.

saya diam bila saya..
DALAM KETAKUTAN.

saya diam bila saya..
TERASA HATI.

saya diam bila saya..
MERAJUK.

saya diam bila saya..
SEDANG MEMBACA.

saya diam bila saya..
SEDANG FOKUS.

saya diam bila saya..
RASA GEMURUH.

saya diam bila saya..
SEGAN.


bila masanya saya 'BISING' ye? hmm..


anda bagaimana?


saya --> hakikatnya, saya memang seorang pendiam tapi dikatakan kuat membebel. macam mana tu?

7 comments:

  1. hehehe~

    kamu mungkin dikatakan kuat membebel hanya kerana kamu bercakap di tempat yang sepaptutnya~ ^_^

    ReplyDelete
  2. Hehehe..kak tirana pun pendiam..cuma bising2 kat blog aje...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum iza,
    kakchik ni selalu juga bising-bising tapi DIAM juga seperti mana yang iza senaraikan.

    ReplyDelete
  4. iza, klu kite bising tp tak kene tmpat pun tak elok jgk kn...
    so, baik kiter diam jer...pndek kate nk bising kene ikut keadaan...
    huhuhu...

    ReplyDelete
  5. sy delete coz commenttd tuh appear 2 kali plak...
    hehheh..

    ReplyDelete
  6. zara,
    mungkin juga.. =)


    kak tirana,
    hehe..sama la kita..iza pun kat sini kepoh bercerita itu ini..nak hrp bercerita dr mulut, bergantung pd situasi..

    ReplyDelete
  7. kakchik,
    wsalam wbt..diam tu kdg2 jadi ubat mujarab..klu bising jugak time2 mcm tu, silap2 situasi jd makin teruk..


    asleenda,
    betul..betul..betul.. :D

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..