.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, July 29, 2009

~2010 public holidays

sila klik gambar untuk imej lebih besar

berikut merupakan kalendar bagi cuti umum persekutuan dan negeri bagi tahun 2010.
tahun 2009, banyak cuti umum jatuh pada hari jumaat dan ahad. buat ramai orang tersenyum dapat memanjangkan cuti hujung minggu. tapi berbeza dengan tahun ini, banyak cuti jatuh pada hari sabtu.

apapun, semoga dengan terpaparnya kalendar ini, boleh membantu ramai orang untuk menyusun perancangan pada tahun hadapan. khasnya kepada bakal pengantin yang masih mencari tarikh untuk hari bahagia.


saya --> hari lahir saya yang akan datang jatuh pada hari jumaat bersamaan maulidur rasul =)
saya 2 --> to my dear hamba Allah..jom pegi honeymoon nak masa tu? hehehe..

10 comments:

  1. Salam kak..
    hehehe...nak g honeymoon mana?..ekeke..nak itot..hihihi..(^^,)v

    ReplyDelete
  2. salam...waaaa...bagus-bagus banyak cuti jatuh hari jumaat..aku sukaaaaaaa...hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe~

    bestnya..kalau kat Muar, maulidur rasul sgt meriah~

    ReplyDelete
  4. yg blum nk kawen pun bleh tgk jgk kan kalender tuh...hehhehe:)

    ReplyDelete
  5. dayah,
    wsalam dik.. :)
    hehe..jom, jom..

    ReplyDelete
  6. ahmoi,
    wsalam..
    tahun ni tak byk sgt jatuh hari jumaat..tp byk jatuh ujung minggu..ari sabtu..huhu..mmg rugi la kiranya..

    ReplyDelete
  7. zara,
    nak pegi honeymoon kat muar la..
    umah zara, boleh?
    :D

    ReplyDelete
  8. asleenda,
    boleh aje..sila, sila...hehe..
    utk perancangan jangka panjang..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..