.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Thursday, June 11, 2009

~Tag dari cik cahaya

buat pertama kalinya, dapat tag dari cik cahaya. mula-mula rasa macam taknak mengaku ada blog :P tapi tag ni senang je. jadi jawab je la.

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang..jgn tipu2 ek..

2) Bagitau kenapa anda suka wallpaper anda..
  • gambar daun maple tu as like as a harmony's symbolic. kebiasaannya, dalam apa-apa filem, daun maple ni menandakan suasana yang tenang, penuh kasih sayang. betul tak?
  • latar belakang dia putih, jadi tak nampak berserabut sangat bila dah bercampur aduk dengan ikon di desktop. kalau berserabut, mesti beri kesan pada mood kerja.
  • saya februarian. memang sukakan sesuatu yang abstrak. kadang-kadang sampai sukar nak diterjemahkan apa yang difikirkan.

    3) Tag 10 orang
    aisey..ni yang susah nak buat. urmm, ok..mangsa seterusnya ialah :
  • niniefarine (klu ninie hantar balik tag ni kat akak, akak denda ninie :D)
  • dayah cyg
  • mama ara (kak tikah)
  • suhaila
  • pu3
  • julie
  • nissaq
  • adah (macam dah lama je kan adah tak kena tag, hehe)
  • pakcik dot (klu belum penah buat la pakcik ek)
  • sape-sape yang rasa rajin nak buat..sila-silakan :)

    saya --> wallpaper selalu je bertukar. ikut mood semasa.
  • 5 comments:

    1. dah lupakan akak ek??takpe lah..majuk la

      ReplyDelete
    2. alalala..
      akak cyg..
      iza simpan satu lagi tag..
      untuk akak sorang je jawab..
      iza tgh jawab ni..
      sabar tau..
      iza selalu jenguk blog akak tau..
      jgn majuk2 ek..

      ReplyDelete
    3. akak majuk tipu2 jek..waduh bila nk jawap nih..huk huk..tanya haziq jap..huhu..

      ReplyDelete

    terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..