.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, June 24, 2009

~Kuntuman maaf dariku

It’s sad, so sad
It’s a sad sad situation
And it’s gettin’ more and more absurd
It’s sad, so sad
Why can’t we talk it over
Oh it seems to me
That sorry seems to be the hardest word

entah bagaimana harus dimulakan. saya hanya ingin memohon maaf atas khilaf saya pada dia. tapi mulut terkunci. tiada kekuatan untuk saya lafazkan. tolong..! buntu. sukarnya dirasakan. tiada ketenangan selagi belum di luahkan maaf ini.

arghh!!

saya --> berharap peluang masih terbuka.

11 comments:

  1. beranikan diri minta maaf kalo e2 khilaf kita sendiri..

    ReplyDelete
  2. lemonade,
    insyaAllah..
    iza cuba, secepat yg mungkin..

    ReplyDelete
  3. farah,
    huhu..org tu taktau pun iza wat salah ngan dia..she knows nothing..
    tp tu la..selagi tak mintak maaf, selagi tu rasa cam tak best je..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum iza, kakchik teringat kata-kata seorang senior dulu, "berkatalah benar walaupun pahit dan mohonlah maaf walaupun mengaibkan". bila kita telah memohon maaf dengan ikhlas, kita akan lega dan kita harap orang tersebut akan memaafkan kita dengan hati terbuka. kuatkan semangat, mulakan langkah memohon maaf. selamat berjaya!

    ReplyDelete
  5. iza.. kalau dah sejuk sesuai la nak mulakan.. mengalah bukan kalah..

    ReplyDelete
  6. wa'alaikumussalam kakchik,
    terima kasih atas nasihat kakchik..
    terkedu iza baca komen kakchik..iza pun harap sgt kekuatan tu hadir..

    ReplyDelete
  7. sue,
    a'ah kan..
    mengalah bukannya kalah..
    lagipun, kalau dah wat salah..wajib kena mintak maaf.. :)
    tq sue..

    ReplyDelete
  8. dear, im ur silent reader. br ni nk tulis comment.

    meminta maaf tak menjatuhkan maruah seseorang..

    once awak minta maaf, kelegaan hakiki tau... boleh tarik nafas lega kalau dh terhurai kusut tu..

    be strong k? wish u all the best :)

    ReplyDelete
  9. jehan,
    thanx 4 being my silent reader..if anything wrong here, tegur la ye.. :)

    anyway,tq for your advice..

    ReplyDelete
  10. iza.. aku ni x reti nk bg nasihat., tp aku pon mcm org lain kot.. slow tAlk je la.. insyaAllah.. sume ok.

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..