.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Tuesday, June 2, 2009

~"Bercuti"


lama saya tidak menitipkan bingkisan di sini.
sengaja, saya "bercuti" dari melepaskan segala rasa di sini.
mencari ruang demi ruang bagi menstabilkan kembali segala gelojak gejolak di hati.

maaf jika selama ini terdapat tulisan yang ada membuat hati terasa. saya cuma menulis mengikut pemerhatian & pengalaman. juga dari perasaan hati.

kiranya, saya perlukan sedikit rehat.
mahu melepaskan lelah yang terpendam di dasar hati selama ini.
mahu bersendirian mencari erti jati diri.
bermuhasabah barang seketika.

andai segalanya kembali kepada neutral, saya pasti kembali.
meneruskan perjuangan kecil di sini.
salam ukhwah fillah.


saya --> moga "ketakutan" itu hanya dalam khayalan.

9 comments:

  1. huuhhu..

    bercuti ye...selamat bercuti utk kamu.....

    rehatkan minda....otak pun penat....

    ReplyDelete
  2. huhuuu tue perkara biase tuh kekadang rase boring gak berblogging nih.. amik mase tuk rilekss k..

    ReplyDelete
  3. rehat sambil refleksi diri...slmt bercuti. akak pun cuit gak nih. jap lg blk tgnu.. :-)

    ReplyDelete
  4. hahhah selamat berholidayy..hapy2 kn diri ker

    ReplyDelete
  5. semoga cuti ini menmbhkan cahaya kegembiraan buat sahabat ku ini..:)

    ReplyDelete
  6. salam hariza.. selamat bercuti.. iza tak teringin ke nak tulis novel? best baca blog iza..

    ReplyDelete
  7. pakcikdot,
    saya dah kembali..cukup la seminggu..


    aRe_uDear,
    kdg2 bukan sbb rasa boring..klu boleh, mmg sntiasa je nak menulis..tp ada tika2nya, bercuti boleh redakan kekabutan..kendurkan apa2 yang tegang..

    ReplyDelete
  8. kak tikah,
    iza 12hb ni baru nak blik ganu..tak sabarnya..nak makan kopok lekor losong..hehe..


    anna,
    alhamdulillah..rasa hepi sikit dah abis "cuti" ni..

    ReplyDelete
  9. ucu,
    thanx dear..aku rasa dah makin ok sikit ni..hehe..tu la, sdiri bikin ribut..pepandai la redakan balik..


    sue,
    wsalam...wahhh,dah ada blog..bagus,bagus..meh kita kumpul kroni kita ramai2..

    hehe..blm smpai tahap nak tulis novel lagi..teringin jugak & penah ada impian..tapi byk lagi ilmu yg nak kena cari klu nak ke tahap tu..
    thanx dtg sini.. =)

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..