.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, June 10, 2009

~Apa yang dicari?


wahid.
tarikh luput "cuti" telah sampai. sudah
expired. seminggu tanpa entri baru, sebenarnya banyak yang terpendam. kini, saya ingin kembali menulis. mencoret kata. melepas rasa. berkongsi cerita.

ithnani.
maaf jika ada komen-komen pada entri-entri lepas yang dibiarkan sepi tanpa balasan. hakikatnya, saya cukup hargai komen-komen yang ditinggalkan. sebentar lagi saya akan luangkan masa untuk membalas. harap dimaafkan khilaf saya.

thalatha.
selamat pengantin baru kepada blogger-blogger yang berkenaan. bermula dari dhila, zila, nano, aziyana, dayu, honey, musliha. saya juga menerima banyak jemputan dari rakan-rakan.
akma (uthm) di muar. yani (uthm) di batu pahat. dayah (umt) di raub. huda (umt) di besut.
semoga kalian semua beroleh barakah dari ikatan murni ini. berjalan beriringan menempuh hidup baru. bahagia menjalani kehidupan di dunia & berkekalan hingga akhirat sana.


saya --> seolah bermula hidup baru

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..