.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Monday, May 18, 2009

~Rindu

aduh. rindunya pada blog catatan hati ini. 3 hari bercuti di halaman istimewa di terengganu, buat saya lupa seketika pada luahan di sini. segala rasa rindu & gundah terlerai melihat senyuman bonda yang cukup manis. riang menyambut ketibaan anak serba kekurangan ini.

3 hari juga cukup manis untuk dikenang. lantaran chenta hati saya telah selamat bergelar isteri kepada cintanya. penantian yang sekian lama telah berakhir di hujung lafaz ijab & kabul. alhamdulillah. segala-galanya lancar.
- 15 mei 2009 - jumaat yang meriah di warnai dengan majlis akad nikah.
- 16 mei 2009 - sabtu yang penuh sederhana dengan majlis walimah.
- 17 mei 2009 - ahad penuh gemilang disambut sebagai menantu.

badan masih penat dengan semalaman berada di dalam perut bas. entri akan diupdate seketika nanti.

saya --> masih tersenyum berkongsi bahagia dengan chenta hati.

2 comments:

  1. Dah lps srg..xlama tn empunya blog plak ni yaa....xsabar nk tggu my best ni plak...:)moga Allah permudahkan urusan;)

    ReplyDelete
  2. well..
    aku pun looking forward gak ni.. :)
    dlm hidup aku, ada dua majlis kwn2 yang aku nak involve dari awal sampai akhir..skrg dah lepas satu..tinggal lagi satu..majlis ko lak ye ucu..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..