.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Monday, April 13, 2009

~Tag dari Pakcik Dot

pakcikdot ni macam tahu-tahu saya terkena 'monday sickness' hari ni. terus saya diberinya tag. sebelum tu, kena minta maaf dengan bos. banyak curi tulang hari ni.

arahan tag berbunyi begini :
(Upload picture yang anda gemari dan jawab soalan dibawah)

Kenapa anda suke gambar ini?
kenapa saya suka rumah saya? kenapa saya suka kucing saya? err..ok. menjawab soalan ~saya suka gambar ni sebab ini gambar paling unik yang ada dlm simpanan saya. abstrak. ada maksud terselindung. a picture can desribe 1000 things.
sebenarnya tangan nak membentuk bentuk hati. tapi mungkin tangan saya ni kurang kretif. maka itulah bentuk yang terjadi. bila sesekali tengok, macam labah-labah pula jadinya.

Bila kali terakhir mkn pizza?
dah lama deria rasa saya tak menjamah pizza. terakhir, tahun lepas. iye, tahun lepas di mid valley. 11 ogos 2008. siap ingat tarikh, sebab saya cuma makan, orang lain yang bayar. hmm, kalau dapat makan pizza sekarang ni, sedap juga ye..

Lagu terakhir yg anda dengar?
permaisuriku - jay jay ~so sweet lagu ni.

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
mengadap / tenung / tengok koding ABAP.

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
baby. hehehehehehe. ok berhenti la berangan. saya suka semua panggilan yang diberikan selagi tak menyinggung perasaan saya.

Tag lagi 5 org -->soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!
1) ninie
2) norhasfarine
3) lalink
4) niniefarine
5) ninie

no 1 pada anda?
dia adik saya di UMT dulu ~ninie, am i ur sister? :p

Org no 3 ada hubungan dgn sape?
kami pernah sama-sama berkongsi suka duka di UMT dulu. dengan seorang lagi budak kenit ~rajihah a.k.a gee.

Kata sesuatu berkenaan no 5:
kami sama-sama boleh habiskan makanan yang orang lain tak habis makan. tanpa segan silu. dengan rasa senang hati. tanpa paksaan. membazir tu kan amalan syaitan.

Bagaimana dgn org no 4?
dia "peti simpanan" saya. segala rahsia saya dalam tangan dia. dan rahsia dia dalam tangan saya. ~ninie,kita simpan rahsia sampai bila-bila ye.

Siapa org no 2?

dia orang paling bertuah sebab dapat tag ni dari saya. NINIE, akak nak ragging ninie hari ini. sila jawab tag ini. cayang sama kamu.

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..