.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Monday, April 13, 2009

~Monday sickness

ish, ada ke 'monday sickness'?? hehe. tapi hari ni memang la tersangat-sangat sangatlah mim alif lam sin. masih tercari-cari rentak nak merajinkan diri dengan kerja yang tak pernah habis kat opis ni.
pagi-pagi ni dah lapar perut walau dah alas dengan sandwich sebelum pergi keje. mula la terbayang-bayang nak makan itu ini. lama tak merasa kek di secret recipe. indulgence. yum..yum!

kalau tak dapat secret recipe, dapat pekena sekeping dua donut dari dunkin' donuts pun ok jugak kan.

aiskrim cornetto pun still tak dapat lagi. hmm, nampaknya ada lagi la rajuk yang belum terpujuk.

** dah..dah. dia mula la tu nak melalut-lalut. full stop **

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..