.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, April 22, 2009

~Kak Chik..agaknya iza ni pengunjung ke 9999 tak?

seminggu lepas, mata saya tertancap pada bahagian atas blog KakChik. saya cuma tersenyum. bukan apa, saya memang suka melihat susunan nombor 9999 yang tertulis di situ. cantik je.
ADAKAH ANDA PENGUNJUNG KE 9999?
SILA HUBUNGI KAKCHIK SEGERA DENGAN BUKTINYA.

hanniaziz@yahoo.com

biasanya pagi-pagi lagi saya memang suka masuk rumah Kak Chik ni. bukan apa, selalunya ada je Kak Chik postkan entri makan-makan :)
gambar-gambar dia pula memang la boleh buat sape-sape pun rasa terliur dan lapar tiba-tiba. tambah-tambah rumah Kak Chik ni memang ramai je tetamu. meriah!

tapi hari ni memang berdebar-debar sebab masa masuk tadi, saya pengunjung ke 9990. tak lama lepas tu, saya masuk lagi sekali. yes!! 9999. memula ingatkan silap tengok. sekali betul :) punya la happy.

.
.
.

kita close up sikit

saya --> laju je tangan emel kat Kak Chik. heheh.

4 comments:

  1. ALHAMDULILLAH.... dapat juga pengunjung bertuahnya. kakchik dok pantau tadi, dah nampak urlnya tapi saja nak tunggu apa respon iza, hehehe.

    Terima kasih banyak kerana iza sudi menjadi pengunjung setia Keluargaku Sayang. Dengan kehadiran iza (dan teman2 lain) blog kakchik tu menjadi 'hidup'.

    Jadi kakchik sudah memasang niat, sesiapa yang berjaya menjadi pengunjung ke 9999 kakchik nak bagi hadiah.

    Jadi, boleh tak iza emailkan maklumat ni kat kakchik?

    nama penuh
    alamat
    no.tel

    boleh kan...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..
    bertuahnya iza..
    alhamdulillah..terima kasih kakchik..
    hehe..tu la..ada citer kelakar sebenarnya disebalik pengunjung ke 9999 ni..
    nanti iza citer kat kakchik..nak citer kat sini, malu.. :p

    insyaAllah, nnti iza emelkan..

    ReplyDelete
  3. zara..
    zara takmau buat mcm kakchik ke..?
    cari pengunjung ke 5000?
    hehe..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..