.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Friday, March 6, 2009

~Masa


kita rasa macam lambat lagi je. jadi kita cuma pejamkan mata. lalui kehidupan seperti biasa. buat persiapan dengan santai. tapi tengok-tengok, esok lusa dah tiba masanya. alamak, tiba-tiba rasa gerun. semua persiapan dah selesai ke? eh, itu belum siap. ini pun belum siap. aisey, yang sana pun ada sikit lagi belum selesai. sini? pun ada nak kena baiki & tambah. aduh, sempat ke?

dah rasa semput sana sini. selagi tak selesai, selagi tu tidur tak lena. kalau tak sempurna macam yang dirancang, tentu bila tiba masanya, macam-macam masalah timbul. tapi insyaAllah, mudah mudahan semuanya dapat diatasi. tapi bila melibatkan mulut orang ni la yang jadi 'sakitnya'. hmm, ok..bertenanglah hati. jangan gabra yang bukan-bukan. nanti yang dah selesai pun boleh jadi tak selesai. hehe. kan?

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..