.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Saturday, March 7, 2009

~Bingkisan buat UCU

~ ucu..sowi 'curik' gamba ko dari frenster ~

*~ ----------------------------------------------------------- ~*
bingkisan istimewa buat ucu @ nor hasikin abu hassan
*~ ------------------------------------------------------------------------------------- ~*
ucu,
selamat ulang tahun kelahiran ke 26.
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki selalu.
aku doakan ko bahagia selalu dalam meniti arus kehidupan. aku tahu, bukan mudah nak lalui semua ni, tapi ko seorang insan yang tabah. aku tahu itu. dan semoga terbuka pintu untuk ko naik pelamin dengan 'insan bertuah' cepat-cepat. amiin. (aminkan doa aku ni tau..)

ucu,
kita dah kawan lama kan? aku simpan rahsia ko, ko simpan rahsia aku. terpecah mana-mana rahsia, hehe, tahu la nak cari sape. tapi dah berapa lama kita tak jumpa? iye, aku rasa kali terakhir kita jumpa kat KL, julai 2007. dah nak masuk 2 tahun. bertuah betul kita ni. masa tu ko temankan aku & ma ayah aku kat jalan TAR. bila kita nak jumpa nih? hehe, susahnya nak cari jawapan.

ucu,
aku tak sangka ko ingat lagi kat 'janji' kita tu. kelakarkan? macam 'janji 'budak-budak je. tapi masa buat 'janji' tu, aku serius beb! cuma takdir tak menyebelahi kita. kita merancang, tapi Allah lebih tahu yang terbaik untuk kita. takpe, kita ubahsuai sikit 'janji' tu nanti ek. kalau masa dulu 'janji' tu cuma melibatkan tiga orang, next time aku nak up sikit jadi 4 orang. boleh kan? dan aku harap sangat, 'janji' tu akhirnya jadi kenyataan. aku berharap sangat.

ucu,
terima kasih atas segala-galanya. terima kasih sebab sudi jadi pokok tempat aku berteduh. sudi payungkan aku semasa aku kehujanan. sudi hulurkan tangan saat aku rebah. ko tak penah biar aku terus terduduk. ko tiupkan semangat bila aku lemah. terima kasih atas segala-galanya. hanya DIA yang tahu betapa aku hargai kehadiran ko dalam hidup aku.

ucu,
aku harap, ko temui kebahagiaan yang jadi impian ko selama ini. memang bukan mudah nak capai semua tu. sebab sentiasa ada duri di sepanjang jalan. duri yang menguji kita sebagai hamba-Nya. everything happens, it happens for a reason, right? moga ko sentiasa hadapi semua perkara, sedih @ gembira dengan senyuman yang tak terhenti.
Kita tak perlu mencari seorang manusia yang sempurna untuk menjadi teman sejati, cukuplah sekadar mempunyai seorang teman sejati, yang menjadikan kita seorang manusia yang sempurna apabila bersamanya..

ikhlas,
-kak mar-

2 comments:

  1. huhuhuu...aku sedey......baca luahan ni..aduhai touchingnyer....erm..pintu ati ni masih ragu2...erm..xpelah moga Allah lembutkan hati ni...andai "die" yg terbaik...erm..apa kter...ikut "mata hati"..alahai syahdu rasanyer....k.mar mana tau janji kt tu berubah menjadi 4 ..hehhe...n ko pun kwn yg sntiasa bersama aku...tq eh..susah n senang bersama aku..n mggu ni ko bakal "melagkha setpak"..muda2an kebhagiaan stiasa mengringi ko...tahniah in advance dr aku yek...semoga kalian berdua tabah mhadapi liku alam itu:)...mana tau pd thn depan aku dapat ke terenggany bersama "teman sejati" ku itu..hehhehe..semoga Allah memberikan pertunjukkan:)...take care..n syggggggggggggg ko sangat222222:)

    ReplyDelete
  2. amin..
    ucu, terima kasih doakan aku..
    kita sama2 doa ek..mohon Allah bantu kita..
    janji, kita usaha habis habisan..
    cayang ko jugak..
    :)

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..