.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Monday, December 1, 2008

~Renjis-renjis dipilis..

Musim cuti sekolah dah lama bermula. Masa ni la ramai ambil kesempatan mendirikan masjid & menyelesaikan sebahagian dari tugas sebagai umat Islam. Aku juga tak terkecuali menerima banyak undangan perkahwinan. Ada yang dah berlalu, dan beberapa jemputan lagi sedang menanti hari.

Antaranya :
  1. Ilyana Yahya vs Roslan Mt Rozi
    22 November 2008

  2. Norazatul Akmal Zakaria vs Shafie
    29 November 2008

  3. Juliana bt Mohd Yunus vs Mohd Ghazali b Md Nor
    4 & 6 Disember 2008

  4. Wan Norlaili vs Mohd Zulkifli
    10 & 12 Disember 2008

  5. Norilham bt Mohd Nor vs Amizan Adam
    11 Disember 2008

  6. Amirah vs Rosnan
    12 & 13 Disember 2008

  7. Munirah bt Salleh vs Ahmad Azrin b Abd Rahman
    13 Disember 2008

  8. Nurul Jehan vs Mansor
    14 Disember 2008

Alhamdulillah. 2 pasangan telah pun melangsungkan majlis perkahwinan mereka. Bagi yang diletakkan 2 tarikh iaitu majlis perkahwinan bagi pihak perempuan dan lelaki, kedua-dua mempelainya kukenali. Jadi ada pilihan sebenarnya nak bertandang ke majlis yang mana satu. Tapi malangnya, aku di KL. Banyak halangan untuk aku sampai ke majlis-majlis tersebut. Harap sangat dimaafkan atas keuzuran diri. Apapun, mudah-mudahan berbahagia sentiasa... :)

edit pada 3 Disember 2008
Jemputan-jemputan aku terima melalui banyak medium. Ada yang pos kad jemputan, ada yang SMS, ada juga melalui mesej di Friendster. Tapi terus terang aku katakan, aku tak *berapa nak pandang* jemputan melalui mesej di Friendster. Kecuali kalau di mesej tersebut ada tertulis "Iza,sori tak sempat nak hantar kad. Tapi aku jemput melaui friendster je. Ko datang la ek..," yup, kalau jemputan begini, aku akan hargai. Tapi kalau jemputan secara umum, maaf la..aku tak rasa dijemput pun. Apapun, aku menghargai sangat-sangat pada sesiapa yang hantar kad. It was a really honest invitation. For me laa.. Sebab memang dah hobi, aku akan simpan semua kad jemputan kahwin orang-orang yang aku kenal. Rasa macam best sangat. From that, i'll know their anniversary or what ever information yang berkaitan.

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..