.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Thursday, December 18, 2008

~ (^_^)

Aku belajar lagi. Sesuatu yang baru. Aku mula belajar untuk menyelami perasaan insan lain. Kerana hakikatnya sekarang, aku kian melampau dalam meniti kehendak sendiri. Aku telah lama mengabaikan perasaan insan lain. Buat mereka sering *makan hati*. Tapi mereka tetap sabar. Aku sedari itu. Maaf ku pohon. Izinkan aku membetulkan kesilapan. Aku akui yang aku tak mampu nak membahagiakan semua orang. Dan saat itu, aku tak ingin memutuskan sebarang keputusan ~walaupun aku juga punya pilihan sendiri. Biar orang lain yang membuat keputusan bagi pihak aku. Moga itu membahagiakan mereka. Dan aku harap, aku juga bahagia dengan keputusan itu. Kenyataan sekarang, aku masih tersenyum. Dan semoga senyuman ini mampu kekal. Seiring dengan senyuman mereka.

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..