.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, November 12, 2008

~U.N.T.I.T.L.E.D

hati meminta.. "coretkanlah sesuatu.." tapi minda buntu.. buntu amat.. aku kusut saat ini.. kusut dengan perasaan sendiri.. pelbagai perkara menerjah fikiran.. masing2 mohon diberi perhatian.. "aduh" aku pening.. mana harus ku tumpu? yang sebelah kanan pohon pengertian, yang sebelah kiri menagih harapan.. sudahnya, mana perlu ku selesaikan..??

lupakah aku pada Kuasa Tuhan? "tidak..!" takkan sekali2.. cuma terkadang aku alpa.. aku leka.. lalai muhasabah diri.. aku cepat rebah dengan *rungutan nafsu*.. inilah lemahnya diri ini.. cepat terperangkap dengan olengan 'penat', 'letih'..

bak kata seseorang.. "aku alami konflik dalam diri".. mana timbulnya konflik kalau bukan diri sendiri yang mulakan, bukan? dan hanya diri sendiri yang boleh selesaikan ini.. bukan dia, bukan juga mereka..

~i need more time..

2 comments:

  1. manusia lah kita hamba yg serba serbi kurangnya....

    ReplyDelete
  2. betul tu rudy..moga diri dipasakkan pada iman..

    ReplyDelete

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..