.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Tuesday, November 11, 2008

~Dengar-dengarnya

ermm.. dengar2 ceritanya development untuk Projek Posmel dah nak bermula minggu depan.. means, bermula la tugas yang menuntut kerahan yang agak kuat (berbanding biasa)dari aku, faryza & nazim.. otak & fikiran ini telah di omok-omokkan dengan pelbagai cerita.. saat fasa development berjalan, harus stayback hingga mencecah pukul 9-10 malam.. dan cuti hujung minggu juga mungkin terpaksa 'dikurangkan', tapi tidak sehingga 'dilupuskan'.. memerlukan tumpuan yang agak kuat.. perangai 'main-main' harus dicampak jauh2.. aduh, mudah2an aku mampu hadapi semua ini..

malam esok & malam lusa, aku bakal *bermalam* di dalam bas ekspress.. demi untuk memenuhi impian hati, aku nekad memohon cuti sehari.. ~Khamis,13 Nov 08.. ditambah restu ma & ayah.. moga percubaan ini bakal menjanjikan suatu kebahagiaan.. ;) jika tidak dimakbulkan doa, iya..aku masih lagi mampu tersenyum.. ~kerana kenyataan indahnya, aku bahagia di sini.. apepun, mungkin masih boleh mencuba di lain masa.. tak salah bukan? kita harus mencuba & terus mencuba.. till the end

selagi mampu, selagi diberikan ruang, aku akan terus mencuba untuk memenuhi setiap impian diri.. saat terindah jika ianya disulami dengan sokongan insan2 tercinta.. buat aku jadi tabah & kuat.. andai diri huyung, aku yakin amat, masih ada tangan yang sudi memapah.. andai aku rebah, pasti masih ada tangan yang sudi memaut.. terima kasih pada yang memahami.. aku masih dalam misi mengejar cita.. ya, mungkin juga mengejar cinta.. moga cita & cinta itu seiring menuju abadi.. amiin..

entry aku dah melalut kali ni..hmmm..

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..