.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, November 5, 2008

~Allah Maha Penyayang

Betapa kasihnya Allah pada hamba-Nya..
Betapa sayangnya Allah pada hamba-Nya..
tapi hamba kadang2 tetap begini.. tetap lalai.. leka.. alpa..

iye.. aku selalu lupa.. Rahmat Allah melangit luas..
Naungan Allah tak terhingga..

seminggu yang lepas aku agak kecewa.. sedih.. tapi bila difikir2kan, mungkin bukan rezeki aku.. mungkin jua Allah dah 'spacekan' ruang itu utk org lain.. hati agak sayu, namun aku gembirakan hati sendiri.. memujuk dengan pelbagai telahan.. tapi alhamdulillah, akhirnya aku dapat juga panggilan itu.. ~walau baru temuduga.. tapi hati bersyukur amat.. hmm, mungkin sebelum ni Allah ingin menguji sejauh mana ketabahan aku, sejauh mana penerimaan aku dengan ujian-Nya.. alhamdulillah.. aku cuba mengumpul kekuatan untuk lakukan yang terbaik nanti.. mudah-mudahan.. amiin..

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..