.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, October 15, 2008

~Selamat bertunang

bicara hari ini.. ~bicara tentang hari semalam

sabtu lepas (11 oktober 08), selamat la sahabat aku yang sorang ni bertunang, Nurliyana vs Rozali di pasir gudang.. alhamdulillah.. aku tumpang gembira, tumpang hepi.. apapun sori ek tak dapat nak datang.. jauh plus taktau nak pi dengan apa.. insyaAllah time kawen aku datang ye yana.. kawen la cepat2, hehe..
urm, aku tak banyak tau kisah cinta korang.. dengan oza pun aku penah jumpa sekali jek kan.. tapi cerita di awal perkenalan korang, rasanya ada la kot aku simpan sikit2 dalam poket aku.. :) akhirnya, tiba juga saat yang manis ini.. again,congratz.. mudah2an kasih sayang berkekalan..cepat2 dilimpahi kasih mawaddah wa rahmah... you look very beautiful that day.. suka aku tengok.. :)


No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..