.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Saturday, September 13, 2008

~Tinta menulis...

:)
Senyumm..
Hari ni sabtu..sepatutnya tak keje..
Tapi sebab nak apply cuti raya tambahan punya pasal, ari ni aku amik bookoff.. Kalau tak, cuti raya aku cuma dua ari je la..huuu.. Mana aku nak menapak nanti... Abang aku ngan family dia dah sah2 balik kampung 27 sept lagi :p
Inipun 3 orang je datang keje..hehe... Ok la tu..kalau sorang jek..?? Terkemut2 la aku jawabnya..


Tapi punya la kesian..semua escalator tak jalan..adehh..
Melangkah la satu persatu tangga tu.. Dah tu, bahagian City Point pun tutup..huhu..malu pulak rasa sbb dengan penuh konfiden aku melangkah nak gi situ..
Lif yang 6 bijik tu, 1 je yang berfungsi... Memang kesian abis kat kitaorg bertiga ni.. Masuk opis je, gelap gelita..dengan aircond pun takde.. Muncul la makcik cleaner tu & cakap, kalau nak bukak lampu, kena report kat pengawal kat tingkat bawah...
Aiyok..nak kena turun tingkat 3 lagi ke??
Ingat tingkat 34 ni rendah ke..? Heheh...sabor, sabor.. Aku & fariza wat bodoh je..duk dalam gelap.. Nazim dah sampai, dia la yang dengan segala hormatnya dipersilakan turun bawah & jumpa pak guard..sib baik la bos kitaorg tu baik.. :)


Semalam, tetiba aku dapat satu mesej kat frenster.. Dari kawan lama.. :)


hmmm..
sush hati when i c u make a face like that..
can i do something that can make u smile....

Hehe..terkedu jugak aku dibuatnya masa mula2 bace.. Hmmm..muka aku nampak lain ek..?
Tapi alhamdulillah..aku gembira seadanya dengan kurniaan Allah pada aku saat ini.. Mana yang kurang, aku cuba tambah2kan dgn semangat yang aku ada.. Mana yang ada, hargai seadanya..
Cuma ye la...dalam hati, pandai2 la kita kawal sendiri.. InsyaAllah, sesusah mana pun diri ini, akan cuba usaha jugak supaya tak buat orang lain susah hati...tak akan susahkan org lain... Umur pun dah lebih dari suku abad, sampai bila nak menyusahkan orang lain kan..?
Apapun, thanx pada sape2 yang concern.. I'm really appreciate it..

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..