.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Wednesday, September 17, 2008

~Hatinya yang terluka..

Sakit hati.. Terasa hati.. Kecik hati.. Tersentuh hati…
Semua sekali ada...huhu..
Dah try takmau ada rasa camtu dalam hati.. Tapi tetap jugak nak terasa..

Hmmm..
Takpelah..Bukan salah sape2 pun sebenarnya..
Tapi saje aku nak sensitif yang bukan2..
Padahal benda simple jek..
Aku pun penah wat camtu kat dia.. Selalu..
Tapi bila aku yang terkena.. Aku jadi ter`emosi..
Aura tak berapa nak ok ari ni..

Ok.. ok..
Think positif k…

Saat kita tengah terasa hati dengan insan lain..mungkin insan tu sebenarnya dah lama terasa ati dengan kita..
Mungkin jugak saat kita berkecik hati dengan seseorang, mungkin dlm masa yang sama, ada org tengah makan ati dengan sikap kita..
Jadi beringat2 la..
Hidup kita ni takkan pernah sempurna..
Kita takkan dapat nak jaga hati semua orang…
Samada sengaja atau tak.. kita kena cuba terima dengan hati terbuka…
Dan berusaha la untuk menjaga hati org lain..
Terlajak perahu boleh undur (walaupun terpaksa lawan arus).. Tapi terlajak kata…??? Tak dapek den nak nolong… :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..