.:: Kumpul Kawan ::.

Masa berlalu..

MHI
kebahagiaan kami

Friday, September 19, 2008

~cerita pra-raya.. (part 2)

semalam aku mesej my dear bestfriend, salmi..
huuu..rindu..lama tak mesej..
macam la bz sangat dengan keje.. :p

dia tanya aku balik raya ke tak...
uish...mestilah balik..sampai sanggup aku amik book off tau..
sanggup dtg keje saat org lain duk bersenang lenang kat umah..
alhamdulillah..dapat gak cuti tambahan 3 ari..
so campur cuti raya, cuti hujung minggu & cuti tambahan, dapat la seminggu..
maka 27hb, insyaAllah akan bertolak balik ke terengganu..
yey...!! yey..!!
tak sabarnya nak balik...

berbalik pada citer salmi tadi...
dia nak sambut raya kali terakhir dgn aku sebagai orang bujang...
biasa la..aku dgn salmi kalau dah berjumpa, mcm2 keje 'tak betul' kitaorg boleh buat...heheh..
so ni je la kali terakhir nak giler sama2...
raya tahun depan, dia dah ada partner...tinggal la aku terkontang kanting nanti...
hmmm..aku nak raya dgn sape lak ek tahun depan...??
aisey..sedih pulak rasa..

~~mengimbau kenangan lama beraya
aku dgn salmi dah mula pegi berjalan raya sama2 start dari sekolah rendah lagi..
sampai la sekolah menengah..sampai masuk U...sampai la sekarang..
dari aku tumpang dia naik basikal..sampai aku bonceng dia naik motor...sampai la ke aku tumpang naik kete dia...
punya la banyak pengalaman raya kitaorg berdua..
paling best..dia dengan penuh setia, selalu jadi driver aku..
nak gi mana2 je...
dia tau pukul brp aku kena make sure sampai kat umah...heheh...
sebab tu mak aku cam cukup trust dengan dia...
tapi tu la..paling aku tak lupa, kenangan raya masa tahun 2004..
~mie..hang ingat tak...?
fuhh..beraya tak ingat dunia..
sampai merata ceruk kitaorg pegi..sampai ke rumah mariani kat jerangau barat then boleh pulak sampai ke dungun...!!
bila ingat2 balik, takmau percaya tapi kena gak percaya...
~kita jalan2 dengan sape ek masa tu...?? :p
kita berempat kan...aku yakin, hang mesti tak lupa punya...
mentang2 mak aku takde kat umah..sakan kita berjalan...aiyok, melilau kakak aku cari aku...
tu la aku sayang sangat kat dia...
sampai mak aku gelar dia 'diari bergerak' aku.. :)
n paling aku rasa best, aku boleh sama2 rai hari bahagia dia semasa bergelar tunangan orang..
even masa majlis tu, aku tgh kalut dengan final exam utk semester akhir... tapi aku puas ati..
hope aku boleh luangkan lebih banyak masa bila salmi kawen nanti...
hope sangat2...
aku takmau lepaskan peluang nak sama2 rai hari paling berbahagia untuk dia...
hmmm...SALMI SUHANA BT KAMARUDIN...thanx for the lovely friendship.. :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih yer..sudi bagi komen.. :) i'm really appreciate it..